? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (6 Ratings)??45 Grabs Today. 10790 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ???????????????????????????Bass Drop? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (34 Ratings)??44 Grabs Today. 4515 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle F BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 18, 2009

kenangan


tetiba rase rindu nak jadi budak kecik balik.seronoknya dpt buat ape2 org tak marah.bila ingat2 balik,kecik2 nakal gak,sampai terkenal seantero kampung dengan kenakalannya.masa kecik pernah rosakkan barang orang tak marah,sekarang nak usik barang org sikit,dh merah dah muka org tu.nak tengok kartun depan tv dulu2 best je xde org nak berebut tv dgn kita. Sekarang kalau nak tgk kartun mesti org kata tak maturednye kamu. Dunia kanak2 ni indah.Berkawan je dgn sesiapa.Kadang2 berlainan bahasa pun masih boleh faham.Umi pernah ceritakan dulu ana ada kawan dr negara China namanya Usamah.Kami baik.Walaupun kami masing2 cakapnye berbeza,tp kami seolah2 faham antara satu sama lain.kami bermain bersama sambil bercakap bahasa yg berbeza,Usamah bercakap dgn telo Cinanya ana bercakap Melayu saat umi bawa ana g usrah.Sekarang bila dah dewasa,nak berkawan dgn org yang sama bahasa pun payah.susah nak memahami seseorg.Kadangkala kita berusaha untuk menghiburkan hati org tu tapi org tu pikir lain plak.Kan dah susah.Sepatutnya sebagai seorg Muslim kenalah sentiasa bersangka baik.Barulah harmoni masyarakat tu.

3 comments:

a'ishah said...

haha, suke sgt publish pic kamu kecil ni. taulah mase kecil die comel. tapi dah besar neh, adikmu ini lebih comel. hahaha

Wak Leman. said...

haha,comelyer bdak tu,....mase kecik mesti kuat nagis nie....aku tau ar..

fathan azhan said...

asha,hehe.jgn perasan comey.sbbnye mak mentua ko pon cakap kakak adik kamu.hehe.baru form 4 la katakan.:0